بلاگ

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ابتدا کلمات عملی را بیاموزید. دیکشنری های خوب آلمانی شامل بیش از دویست هزار کلمه آلمانی معاصر است. آیا باید همه آن ها را بشناسید؟ البته که نه. وقت خود را صرف یادگیری کلمات و عباراتی نکنید که هرگز از آن ها استفاده نخواهید کرد.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که 300 کلمه برای ادامه گفتگوهای روزمره به زبان آلمانی کافی است، درست است فقط سی صد عبارت. بنابراین این به عنوان یک زبان آموز آلمانی برای شما چه معنی دارد؟ با یادگیری این میزان کلمه متداول آلمانی ابتدا می توانید سریعتر و با تلاش کمتری ارتباط برقرار کنید و https://dialolanguage.com/german-course/ را بیاموزید.

با این حال اکیدا توصیه می شود لغات خود را حداقل به 1000 کلمه رایج در آلمانی گسترش دهید. با تنها هزار کلمه می توانید حدود هشتاد و سه درصد از متون نوشتاری را درک کنید. از آنچه قبلا می دانید بهره ببرید. باور کنید یا نه شما قبل از شروع مطالعه آن، برخی از کلمات آلمانی را می دانید. تقریبا تمام زبان های اروپایی به لطف ریشه، تاریخ و تکامل آن ها کلمات زیادی با انگلیسی به اشتراک می گذارند. این کلمات ، که به عنوان کاگنیت شناخته می شوند، یادگیری آلمانی را برای افرادی که به یک زبان با ریشه های مشابه مانند انگلیسی صحبت می کنند بسیار آسان تر می کند.

به عنوان مثال کلماتی همچون "احساسات" و "رستوران" دقیقاً برابر با معادل انگلیسی آن ها است. البته آن ها فقط کمی متفاوت تلفظ می شوند. این شناخت ها می توانند یادگیری زبان شما را بسیار ساده تر و سریع تر انجام دهند و از آنها بهره ببرید. همانطور که بسیاری از کسانی که یک زبان خارجی را قبلا آموخته اند، تکرار واژگان اغلب فقط کافی نیست. بعضی اوقات مغز ما نیاز به کمی پرش اضافی دارد تا کلمات فریبنده را به خاطر بسپارد.

اصولا ممتازها شامل گفتن داستان، آهنگ یا قافیه سرگرم کننده، بامزه یا به یاد ماندنی برای ارتباط با یک کلمه خاص هستند. به عنوان مثال بیایید بگوییم که می خواهید کلمه ای را به خاطر بیاورید که به معنای سفر است. شما می توانید خود را تصور کنید که صبح در حال رفتن هستید تا به یک سفر بروید. یا بگذارید بگوییم دوست دارید موارد عباراتی را که به زبان آلمانی به آن احتیاج دارند به یاد بیاورید.

همانطور که مشاهده می کنید، این تکنیک سرگرم کننده محدود به واژگان نیست. همچنین می توانید از آن برای حفظ کردن دستورات گرامری، قوانین تلفظ و حتی عبارات و اصطلاحات استفاده کنید و به یاد داشته باشید، اگر در به خاطر سپردن یک کلمه، عبارت یا قانون دستوری مشکلی دارید، همیشه می توانید دستگاه یادگیری خود را اختراع کنید.

یک مجله واژگان آلمانی را نگه دارید. یک ژورنال، سند یا کتاب را با تمام واژگان یاد گرفته شده در یک مکان نگه دارید. این برگه تقلب یا فرهنگ لغت شخصی خود را در نظر بگیرید. نگه داشتن ژورنال واژگان به شما کمک می کند تا کلمات و اصطلاحات جدید خود را در یک مکان نگه دارید. از همه مهمتر هرچند فرآیند نوشتن یک کلمه و ترجمه آن، یادداشت ها، تصویر یا دستگاه به شما کمک می کند تا آن را به خاطر بسپارید.

زبان آموزانی که مجلات واژگان را حفظ می کنند، تمایل دارند لغات را خیلی سریع به یاد بیاورند و خیلی سریع تر در یادگیری خود پیشرفت کنند. این مجله حتی می تواند با استفاده از برنامه های تولید فلش کارت برای تلفن یا رایانه خود به کارت های سازگار با مطالعه تبدیل شود. سپس می توانید از کارت ها در تلفن خود استفاده کنید تا هنگام حرکت در اتوبوس، پیاده روی محل کار یا به سادگی در صف فروشی در فروشگاه های مواد غذایی در هنگام حرکت بیاموزید.

تکنیک عالی دیگری برای بهبود مهارت های نوشتاری و گفتاری شما به طور هم زمان ایجاد شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا واقعا روی اجزای فردی آلمانی تمرکز کنید. یک جمله را با صدای بلند بخوانید. هر کلمه ای را که می نویسید با صدای بلند بگویید. همانطور که نوشتید این جمله را با صدای بلند بخوانید.

هدف از این تمرین این است که خود را وادار به کند شدن توجه به جزئیات و جستجوی هر آنچه را که نمی دانید کنید. مهم و دقیق بودن منبع خوب را پیدا کنید و سپس آن را با دقت کپی کنید و هر کلمه ای را با صدای بلند بگویید. حتما وقت خود را بررسی کنید تا هر واژگان یا گرامرهایی را که در مورد آن مطمئن نیستید بررسی کنید.

تکنیک های گوناگون که یک روش خارق العاده برای تصفیه و جلا دادن دانش زبان آلمانی شما به خصوص در سطح متوسط ​​و پیشرفته است. نکته اصلی تسلط بر این تکنیک این است که وقت خود را صرف یادگیری کنید تا حد امکان دقیق و کامل باشید و به یاد داشته باشید تمرین های خود را کامل انجام دهید.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم ایرانی رایگان : هنرمند فرار ، ری برلین (سیلوستر استالونه) بار دیگر در یک زندان به سبک پیشرفته محبوس شده است. اگرچه این بار ، وی با یک Protégé Shu Ren (Xiaoming Huang) به منظور جلوگیری از تبدیل شدن به یک دشمن قدیمی ، وی را به یک ساکن دائمی یک کرد.

این یک رسم افتخارآمیز در هالیوود است که هر فیلم نسبتاً موفقی بدون پتانسیل حق رای دادن واقعی برای پیگیری مستقیم به فیلم در نظر گرفته شود. بنابراین ما از این گنجینه های بی انتها مانند Behind Enemy Lines II: Axis Of Evil and Jarhead 3: Siege برکت گرفته ایم و دیگر یک Hard Target اضافی ، دو جوانه هوایی و چهار پی در پی آن را به وجود نمی آوریم. ستاره های جوان و بودجه ، چنین پرکننده های چمدانی ، جزء فروشگاه های اجاره فیلم نبودند و قطعاً با روحیه چنین نسخه هایی روبرو می شویم که ما خودمان را با طرح برنامه 2 مواجه می کنیم - به جز این که هم ستاره و هم تئاتر آزاد می شوند. دست نخورده

نسخه اصلی میکائیل هافستروم در سال 2013 یک هیجان انگیز استراحت ناپذیر اما لذت بخش بود و از تعامل بین سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر اخیراً بازگردانده شده ، به عنوان کاریزماتیک امیل روتایر استفاده می کرد. با کمال تعجب و با کمال تعجب ، اما برخی از فرارهای جالب توجه ، این زن و شوهر موفق شدند این فیلم را به اندازه کافی خوب حمل کنند و با کمترین میزان در آمریکا جمع شوند ، اما در خارج از کشور به خصوص در بازارهای آسیا پاکسازی شدند. این به طور حتم به دلیل این واقعیت اخیر است که این دنباله نه تنها وجود دارد ، بلکه استالون را نیز برای حرکت سوار کرده است. در تلاش برای قفل کردن جعبه های چینی ، سلی این بار صندلی عقب آگاهانه ای را در دست می گیرد و به خواننده ، مدل و ستاره اکشن سینا Xiaoming Huang (Ip Man 2) اجازه می دهد تا در محله ای به عنوان دانش آموز ستاره برلین ، که در زندان با تکنولوژی بالا زندانی است ، صحنه اصلی را بدست آورد. به دلایلی که تقریباً به اندازه کافی برای بازگو کردن اهمیت ندارند.

اگرچه Tomb Tomb Tomb یک پوکی پیشرفته و در عین حال باورنکردنی بود ، Hades - بدون هیچ توضیحی آشکار - به نظر می رسد در آینده از 50 سال پیوند خورده است. این مرکز شبه علمی تخیلی توسط گالیله ، یک هوش مصنوعی آزمایشی که زندانیان را مجبور می کند در جنگ های گلادیاتوری با یکدیگر روبرو شوند ، برای پاداش دو ساعته در کنار هم قرار گرفته است. پناهگاه - معادل زندان یک اتاق تفریحی فنگ شویی.

به دلیل تمام زیرساخت های پیشرفته خود ، زندان "غیر قابل اجتناب" اثبات ناعادلانه ای ناپایدار است ، و در راه طرحی برای شکست یک طرز کار کمی نیاز دارد - تقریباً گویا نویسنده (بازگشت به مایلز چاپمن) کاملاً علاقه خود را از دست داده است. هم استالون و هم بازیگران پشتیبان جامد وی (از جمله تیتوس ولور ، دیو باتیستا و وس چتهام Expanse) هدر می روند و مجبور می شوند چیزهای ناخوشایندی را که با خرد و کوکی کلوچه در هم می پیچد فاش کنند. دیدن"). در همین حال ، صحنه های اکشن کم خونی (به کارگردانی یک استیون سی میلر ناخودآگاه به نظر می رسد) تقریباً هیچ نگرانی برای انسجام روایی یا هیجان ندارد.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح دادیم طلا از دیرین فلزی گرانبها بوده و برای انسان ها از ارزش زیادی برخوردار بوده و برای هدیه و مناسبت های گوناگون بهترین نوع هدیه محسوب میشده ولی به دلیل کمبود وجود دستگاه های تراش و طراحی از تنوع کمی برخوردار بوده است ما قصد داریم در این مقاله انواع مختلف طرح های موجود طلا را بررسی کنیم و برای شما توضیح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید

گردنبند

گردنبندها به مدل‌های مختلفی هستند

زنجیر با یا بدون آویز  گردنبند طوقی که مانند دستبند به دور گردن بسته می‌شود و آویزان نیست، گردنبندهای بلند که می‌توان یک لا یا دو لا انداخت و..

گردنبند نباید روی مرز یقه لباس قرار بگیرد. با لباس یقه صاف بهتر است گردنبند استفاده نشود و به جای آن گوشواره استفاده شود. با یقه بسته مانند یقه پولو زنجیرها و آویزهای ظریف کم ارزش به نظر می‌رسند اما چند لایه گردنبند بلند و چندتایی پر زرق و برق مناسب است. برای تاپ‌ها وبلوزهای رکابی گردنبندهای بلند چند رشته‌ای مناسب است. گردنبندهای بلند معمولاً باید حداکثر تا بالای ناف باشد.

انگشتر

انگشتر نواری معمولاً از جنس فلز است که معمولاً به عنوان آلت زینتی به دور انگشتان دست قرار می‌گیرد.

انگشتر که به انگشت می‌شود یکی از نمادین‌ترین جواهر آلات است زیرا بعضی از انگشترها حلقه ازدواج هستند و بعضی از انگشترها میراث خانوادگی اشخاصند که از مادر یا پدر آنها به ارث رسیده‌است. حلقه‌های ویژه انگشت دست را انگشتر نیز می‌گویند. حلقه‌های زینتی دیگری برای بازو یا گردن نیز وجود دارد. برخی از انگشترها بسیار بزرگ و درشت هستند که برای دستان ظریف و کوچک مناسب نیست. اما افرادی با انگشتان کشیده در انتخاب مدل انگشتر آزادند.

دستبند

دستند برای سلیقه مختلف در بازار موجود است و استفاده آن هم برای خانم ها و هم برای آقایان محدود نمی باشد دستبند این طرح یکی از طرح های مختلف تولید شده از طلاست که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و به عنوان هدیه و استفاده در مناسبت های گوناگون کابرد فراوانی دارد

 

 

گوشواره میخی

گوشواره میخی یا بیخ گوشی که با استفاده از یک پین پشت گوش متصل می‌شود یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مورد استفاده در ایران است. شاید بتوان گفت این علاقه به خاطر اطمینانی است که در انداختن این گوشواره دارند. پین این گوشواره بسیار محکم است و خطر گم شدن آن نسبت به دیگر مدل‌ها بسیار کم است.

یکی از ایرادهای این سبک که احتمالا توجه کمی به آن میشه و دردسر ساز نیست میله یا همان حالت میخی آن است که موقع خوابیدن اگر با گوشواره باشید شما را کمی آزار میدهد و پشت گوش فرو می رود.

این سبک مناسب تک نگین‌های جواهر و مروارید و کسانی که گردن کوتاهی دارند مناسب است.

اگر از گوشواره‌های برلیان و جواهرات اصل و گرانقیمت استفاده می کنید سعی کنید از طلای سفید استفاده کنید.

گالری طلای کاکامی

گالری کاکامی، با شعار «درخشش یک رؤیا» و با هدف ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز، فعالیت خود را به منظور ایجاد خلاقیت و نوآوری در صنعت طلا و جواهر ایران شروع نمود.

برند کاکامی با ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز در زمینه طلا و جواهر به مشتریان ، تلاش می کند تا نام خود را به عنوان برترین برند طلا و جواهر در سطح کشور ثبت نماید.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همانطور که همه میدانید بحث گردشگری و گشت و گذار در کشورمان طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است و همین همین امر باعث گردیده که شاهد رونق خوبی در این عرصه باشیم.ایران دارای اماکن و جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد و منبع بی پایانی در این صنعت به حساب می آید و سالانه گردشگران و توریست های بسیاری برای دیدن این جاذبه های تاریخی و طبیعی به این کشور سفر می کنند ما در این مقاله قصد داریم به معرفی جاذبه های توریستی یکی از مناطق بسیار زیبای ایران یعنی سرعین اردبیل بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید

اردبیل یکی از استان های بسیار زیبای ایران می باشد که در خود شهرهایی دارای جاذبه های توریستی بسیاری جای داده است یکی از این شهرهای پرطرفدار و زیبا سرعین می باشد شهر سرعین یکی از شهرهای کوچک در ۳۰ کیلومتری غرب اردبیل و مرکز شهرستان سرعین است. این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است این شهر بسیار زیبا سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و از اکثر نقاط ایران  حتی خارج از ایران افراد بسیار به این شهر سفر می کنند

برای بررسی فرهنگ مردم سرعین باید فرهنگ مردم آذربایجان بالاخص اردبیل را مورد بررسی قرار داد. این مردم خالق یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های ادبیات شفاهی ملل خاورمیانه و ایرانند. جهانگردان شیفتهٔ فولکور آن شده‌اندادبیات شفاهی این خطه از سابقه‌ای کهن برخورداراست. شالوده ادبیات آذربایجان بر فولکور بنا نهاده شده‌است و فولکور خود به معنای حکمت خلق یا آفرینش خلق می‌باشد.

شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که قصد سفر به شهرهای مختلف را داشته باشید و اولین نکته ای که برای شما مهم است اسکان در آن شهر است اسکان و معرفی بهترین هتل ها کاری دشوار است که نیاز به یک تجربه نسبی دارد ولی در عصر حاضر با وجود منبعی بی بدیل مثل اینترنت شناخت و معرفی بهترین جاذبه های توریستی و یا هتل ها کاری دشوار به نظر نمیرسد سایت های بسیاری میشناسیم که به صورت تخصصی در این رشته فعالیت دارند و حتی شما می توانید از طریق آن ها بهترین هتل ها و یا حتی بلیط سفر به آن شهر را رزرو کنید

در این شهر سرعین با وجود حجمه سفر شاید مشکل باشد به افراد فعال در این زمینه اعتماد کرد اگر قصد سفر به این شهر را دارید به طور حتم در نظر دارید بهترین هتل سرعین چه نام دارد و شاید برایتان جذاب باشد تصاویر این هتل را ببینید و حتی قیمت آن را بدانید و قبل از سفر بهترین اطاق آن را رزرو کنید

سرعین اردبیل همانطور که گفته شد یکی از شهرهای پرجاذبه ایران برای سفر به حساب می آید که سفر به آن برای بیشتر افراد یک سفر ایده آل است به همین دلیل حجم زیادی از هتل های مجلل و دارای امکانات متنوع در این شهر زیاد است و برای هر کدام ما رزرو هتل در سرعین اردبیل یک امر مهم و دارای اهمیت تلقی می شود

در این قسمت مقاله قصد داریم یکی از هتل های مجلل و دارای امکانات بسیار زیاد را به شما معرفی کنیم هتل پدرام سرعین یکی از هتل های بزرگ این شهر به حساب می آید این هتل چهار ستاره در یکی از بهترین نقاط شهر سرعین اردبیل قرار گرفته است و شاید با یکبار سفر به این شهر و اسکان در این هتل مجلل خاطره ایی بی نظیر از یک سفر ایده آل برای شما رقم خواهد خورد هتل پدرام سرعین در کنار زیبایی مکان و امکانات بسیار زیاد دارای گارانتی هتل می باشد شاید این جمله برای شما هم جالب باشد و شاید سوال کنید گارانتی هتل چیست  هتل پدرام سرعین اردبیل در بعضی روزهای سال تعداد محدودی از اتاقهای خود را به صورت تکی یا به صورت تور به اشخاص یا آژانسهای گارانتی کننده یا سازمانها برای گارانتی میگذارد . در حقیقت یک نوع پیش خرید برای آن افراد حساب می شود .اشخاص یا آژانسهای گارانتی کننده هتل طی قراردادی تعدادی از اتاقهای هتل را به مدت زمان معین و در تاریخ مشخصی پیش خرید می کنند و پول آنرا پرداخت مینمایند .پس از آن قرارداد مسئولیت پر کردن آن اتاقها به عهده شخص خریدار میباشد و دیگر هتل پدرام سرعین مسئولیتی در قبال آنها ندارد.مشابه این متد برای پرواز و بلیط هواپیما هم وجود دارد .احتمالا اصطلاح بلیط چارتری را شنیده اید ، که این مدل بلیطها قبلا از شرکت هواپیمایی خریداری میشود و در روزهای خاصی ارزانتر یا گرانتر فروخته میشوند .اصطلاح گارانتی هتل یعنی پیش خرید تعدادی از اتاقهای هتل توسط شخص یا آژانس گارانتی کننده  و فروش آن اتاقها در زمان مشخص توسط آن شخص یا آژانس گارانتی کننده به افراد .

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده استدر ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود نداردجدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده استدر کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستندجدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده استاز این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده استهمین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شدپس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنیدبا این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنیدبا کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده استاگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده استبا رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده استبه محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شوددر کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورددر این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهدهر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده استهمچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کندیعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بودتمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهیداما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

  • محمد سلحشوری